Zasady rekrutacji
Zostań studentem SAN! Studia już od 330 zł/mies.

Zostań studentem SAN i rozpocznij studia I, II stopnia lub jednolite magisterskie w Społecznej Akademii Nauk od października 2025 roku.
Rekrutacja na rok akademicki 2025/2026 rozpocznie się 12 maja 2025 roku i potrwa do 30 września 2025 roku.
Do wyboru 26 kierunków kształcenia i ponad 130 specjalności, studia w języku polskim oraz języku angielskim, studia on-line oraz studia podyplomowe (w tym Executive MBA).
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą studiów w zakładce OFERTA:
- studia I stopnia (licencjackie/inżynierskie)
- studia jednolite magisterskie (5-letnie)
- studia II stopnia (magisterskie)
- studia SAN ON-LINE
- studia w języku angielskim
- studia podyplomowe
- seminarium doktorskie
- Executive MBA
Osoby, które już były studentami SAN, ale nie dokończyły kształcenia (rezygnacja, skreślenie z listy studentów) nie przechodzą rekrutacji online. Tacy kandydaci proszeni są o kontakt z Dziekanatem kierunkowym w celu reaktywacji na studia.
Zapisz się na studia w 5 prostych krokach

Etap I - rejestracja online
- Załóż konto na stronie www.e-rekrutacja.san.edu.pl
- Użyty przy rejestracji adres e-mail* będzie twoim loginem do systemu
- Zapamiętaj ustawione hasło**
* Podczas rejestracji prosimy o podanie prawdziwego i aktualnie używanego adresu e-mail. Będzie on niezbędny do kontaktu na wszystkich etapach rekrutacji, a jego zmiana w trakcie procesu nie będzie możliwa. W przypadku podania nieprawidłowego adresu, po zakwalifikowaniu na studia nie będziemy mogli przesłać automatycznej wiadomości z danymi dostępowymi do konta studenckiego.
** W przypadku zapomnienia hasła lub zablokowania konta (przy wprowadzeniu kolejny raz błędnego hasła) prosimy o kontakt mailowy na adres pomoc.rekrutacja@san.edu.pl

Etap II - wybierz kierunek studiów
- Jeżeli jesteś po maturze masz do wyboru ofertę studiów I stopnia oraz jednolitych magisterskich
- Jeżeli posiadasz tytuł licencjata lub inżyniera możesz wybrać kierunek z oferty studiów II stopnia
- W trakcie procesu rekrutacyjnego możesz w każdej chwili zmienić decyzję dotyczącą wybranego kierunku studiów lub jego trybu. Wystarczy, że poinformujesz o tym właściwe Biuro Rekrutacji drogą mailową – pracownicy zaktualizują Twoją aplikację bez potrzeby zakładania nowego konta

Etap III - uzupełnij profil kandydata
- Wprowadź wszystkie dane wymagane przez system – są one niezbędne do sprawnego przeprowadzenia procesu rekrutacji
- Jeśli jesteś tegorocznym maturzystą, możesz uzupełnić formularz bez podawania numeru świadectwa dojrzałości*. W takim przypadku wpisz w odpowiednim polu cyfrę: 0
- Jeśli jesteś absolwentem studiów i oczekujesz na egzamin dyplomowy lub wydanie dyplomu, również możesz pominąć dane dotyczące dyplomu. W polu numeru dyplomu wpisz cyfrę: 0
* Świadectwo dojrzałości to dokument potwierdzający zdanie matury. Nie należy wpisywać danych ze świadectwa ukończenia szkoły średniej.

Etap IV - podpisz umowę i dokonaj opłat
- Po pomyślnej weryfikacji aplikacji otrzymasz dostęp do umowy. Zapoznaj się z nią na spokojnie, sprawdź czy wprowadzone dane są poprawne, a na końcu podpisz ją jednym kliknięciem
- Wymagane opłaty to:
- 100 zł* - opłata rejestracyjna (zanim dokonasz opłat, sprawdź zakładkę promocje czy przysługuje Ci zwolnienie z opłaty)
- Opłaty wnosisz na indywidualny nr subkonta dostępny w zakładce "należności" na platformie rekrutacyjnej
* W systemie rekrutacyjnym wszystkim kandydatom automatycznie naliczana jest opłata rejestracyjna. Jeśli jesteś tegorocznym maturzystą lub absolwentem SAN i spełniasz warunki opisane w zakładce „Promocje”, nie dokonuj opłaty. Podczas składania dokumentów pracownik Biura Rekrutacji zweryfikuje Twoją aplikację i, jeśli kwalifikujesz się do promocji, umorzy naliczoną należność.

Etap V - dostarcz dokumenty
- Dostarcz oryginały wymaganych dokumentów do właściwego Biura Rekrutacji - jakie dokumenty należy wziąć sprawdzisz tu: Kandydat z Polski lub Kandydat z zagranicy
- Aby usprawnić proces rekrutacji warto umówić się na wizytę wcześniej - kliknij, aby zapisać się na wizytę
- Pamiętaj, aby na wizytę zabrać ze sobą dowód osobisty lub inny dokument tożsamości
Wymagane dokumenty
Kompetencje cyfrowe
Kandydat na studia w Społecznej Akademii Nauk powinien posiadać kompetencje cyfrowe umożliwiające kształcenie na wybranym kierunku studiów. Podczas studiowania na kierunkach prowadzonych w SAN wymagana jest umiejętność obsługi:
- edytorów tekstu (np. Microsoft Word, Libre Office Writer),
- arkuszy kalkulacyjnych (np. Microsoft Excel, Libre Office Calc),
- poczty elektronicznej (za pomocą przeglądarek internetowych lub klientów pocztowych),
a w przypadku kształcenia na odległość dodatkowo:
- narzędzi pracy zespołowych (np. Microsoft Teams),
- programów umożliwiających kształcenie na odległość i sprawdzanie wiedzy na odległość (np. Moodle).
Uczelnia udziela wszystkim potrzebującym studentom odpowiedniego wsparcia w doskonaleniu kompetencji cyfrowych oraz dostępu do odpowiedniego sprzętu. Wnioski o udzielenie wsparcia należy składać w Biurze Rekrutacji lub na e-mail: uczelnia@san.edu.pl.
Kontakt z Biurem Rekrutacji
Jeśli w trakcie rekrutacji pojawią się problemy techniczne (np.: problemy z logowaniem się na konto kandydata) , skontaktuj się z pracownikami Biura, wysyłając e-mail na adres: pomoc.rekrutacja@san.edu.pl
W innych kwestiach związanych z procesem rekrutacji skontaktuj się z BIUREM REKRUTACJI ośrodka, do którego rekrutujesz.